KENE VE KAHVERENGİ KOKARCA TEHDİDİNE KARŞI DOĞAYA 51 BİN KEKLİK VE SÜLÜN SALINACAK



Tarım ve Orman Bakanlığı, ekolojik dengeyi güçlendirmek amacıyla bu yıl 62 ilde doğaya 39 bin 250 keklik ve 11 bin 750 sülün salınacağını açıkladı.

Bakan İbrahim Yumaklı, bu kanatlıların kene ve kahverengi kokarca gibi zararlılarla biyolojik mücadeleye büyük katkı sağlayacağını belirtti.

Yaban hayatının korunması ve kuşların bölgeye uyum sağlayabilmesi için salım yapılan alanlar 3 yıl süreyle ava kapatılacak. Bakanlık, son 10 yılda doğaya bırakılan toplam kanatlı sayısının ise 1 milyona ulaştığını bildirdi.

-tarimorman.gov.tr

Benzer İçerikler